Atnaujinta 2021-02-01
Sukurta 2022-05-20

Kaip sukurti pirmąją „Facebook“ pakartotinės rinkodaros (Remarketing) kampaniją

„Facebook“ pakartotinė rinkodara (angl. Remarketing) yra puikus būdas pasiekti jūsų buvusius svetainės lankytojus ir kitus žmones, kurie parodė susidomėjimą jūsų prekės ženklu, bet dar nieko nepirko. Pakartotinė rinkodara suteikia mums ekonomišką būdą susigrąžinti jų dėmesį, pasiūlyti geresnį pasiūlymą ar tiesiog priminti apie save ir savo produktus. Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip pakartotinė rinkodara gali padėti jūsų verslui, skaitykite „Kas yra pakartotinė rinkodara ir kaip ji gali padėti jūsų verslui?“. 

 

„Facebook“ pakartotinės rinkodaros kūrimas 

Sukurti „Facebook“ pakartotinės rinkodaros kampanija yra labai paprasta! Viskas, ko mums reikia, yra turėti „Facebook“ reklamos paskyrą (ją gausite sukūrę „Facebook“ puslapį) ir „Facebook Pixel“. Jei dar to neturite, skaitykite „Kaip sukurti savo pirmąją reklamą“. 

Jei savo svetainėje jau turite „Facebook“ skelbimo paskyrą ir „Facebook Pixel“, esame pasirengę sukurti pirmąją pakartotinės rinkodaros kampaniją. Apsimeskime, kad mūsų scenarijus yra toks: 

Mes turime svetainę, kurioje parduodami vaikiški žaislai. Pastebime, kad pusė žmonių, kurie ką nors įtraukia į savo pirkinių krepšelį, išeina iš svetainės nieko nenusipirkę. Tai gali atsitikti dėl daugybės priežasčių, tačiau mes žinome, kad kai kurie žmonės gali tiesiog prarasti dėmesį ir paprasčiausiai pamiršti apie savo pirkinių krepšelį. Mums reikia būdo kaip jiems priminti apie jų pirkinių krepšelį ir paskatinti juos užbaigti pirkimą. 

 

Pakartotinės rinkodaros kampanijai reikia dviejų dalykų: 

 

1. Individuali auditorija (angl. Custom Audience) 

Individuali auditorija yra jūsų sukurta auditorija, kuri susideda iš sąrašo žmonių, kurie atitinka tam tikrus jūsų nustatytus kriterijus / taisykles. Su šia auditorija mes pasakome „Facebook“, kurie žmonės turėtų matyti mūsų pakartotinės rinkodaros skelbimus. Pavyzdžiui, mes galime liepti „Facebook“ sukurti sąrašą žmonių, kurie (a) per pastarąsias 30 dienų lankėsi mūsų svetainėje ir (b) nieko nepirko. Dabar mūsų pakartotinės rinkodaros skelbimai bus rodomi tik žmonėms, kurie nieko nepirko ir apsilankė mūsų svetainėje per pastarąsias 30 dienų. 

 

2. Skelbimas 

Kai žinosime, kam norime rodyti mūsų pakartotinę reklamą, sukursime skelbimą, raginantį žmones užbaigti pirkimą. 

Dabar, kai žinome, ko mums reikia norint sukurti pakartotinę rinkodaros kampaniją, mes galime pradėti ją kurti. 

 

1 žingsnis: „Facebook“ puslapyje spustelėkite Tvarkyti skelbimus (angl. Manage Ads). 

 

remarketing-1

 

 

2 žingsnis: Išskleidžiamajame meniu viršutiniame kairiajame kampe spustelėkite Auditorijos (angl. Audiences). 

 

remarketing-2

 

 

3 veiksmas: spustelėkite „Sukurti pasirinktinę auditoriją“ (angl. Create a Custom Audience) 

 

remarketing-3

 

 

4 žingsnis: Pasirinkite savo svetainę kaip duomenų šaltinį 

Mes norime rodyti reklamą žmonėms, kurie atitinka tam tikrus kriterijus, pavyzdžiui, (a) per pastarąsias 30 dienų apsilankė mūsų svetainėje ir (b) nieko nepirko. „Facebook“ suteikia mums daugybę pasirinkimų kuriant taisykles. Tačiau norint naudoti tam tikras funkcijas, gali reikėti atnaujinti „Facebook Pixel“, o tai padaryti galime įtraukiant mažą kodo gabalėlį. Pavyzdžiui, naudodami „Įvykius“ (angl. Events) galime rodyti savo skelbimus žmonėms, kurie apsilankymo metu įsidėjo kažką į pirkinių krepšelį. Įvykiai yra galingi ir tam tikros e-komercijos platformos (pvz., „Shopify“) jas sukuria automatiškai. Tačiau jei jų dar neturite, verta investuoti šiek tiek laiko (jei mokate dirbti su svetainės kodu) arba pinigų, kad kažkas kitas juos pridėtų. Bet kokiu atveju mes vis tiek galime sukurti paprastą pakartotinės rinkodaros kampaniją ir be jų. 

 

remarketing-4

 

5 žingsnis: sukurkite taisykles 

Čia mes kuriame taisykles, kurios pasako „Facebook“, kas turėtų pamatyti mūsų reklamą. Rekomenduojame naudoti paprastas taisykles. Pradedant segmentuoti mūsų auditorija gali kilti noras sukurti daugybę komplikuotų ir „protingų“ taisyklių, tačiau taip rizikuojame sukurti per mažą auditoriją. „Facebook“ reikia suteikti kuo daugiau duomenų, ir kuo mažesnė auditorija, tuo mažiau duomenų mes jam suteikiame. Be to, kaina yra neigiamai proporcinga auditorijos dydžiui. Tai reiškia, jog kuo mažesnė auditorija, tuo brangiau mums kainuos jai reklamuoti. Todėl kurdami pirmąją pakartotinės rinkodaros kampaniją rekomenduojame taikyti platesnes taisykles. Vėliau visada turėsime galimybę pridėti daugiau taisyklių, kurios išskirs tam tikrus žmones ir sukurs labiau koncentrootą pakartotinos rinkodaros auditoriją. 

 

remarketing-5

 

Šiame pavyzdyje sukurkime individualią auditoriją pagal anksčiau paminėtas taisykles: 

a) Žmonės, kurie apsilankė mūsų svetainėje per pastarąsias 30 dienų 

Norime, kad pakartotinės rinkodaros kampanija būtų rodoma žmonėms, kurie vis dar gali būti suinteresuoti pirkti iš mūsų. Žmonės, kurie apsilankė mūsų svetainėje prieš 60,90,180 dienų, tai padarė labai senai ir jiems mūsų pasiūlymas gali būti nebe įdomus. Štai kodėl mes pasirenkame naujesnius apsilankymus. „Facebook“ automatiškai rekomenduoja šią taisyklę, todėl mums nieko nereikia keisti. 

 

remarketing-6

 

b) Žmonės, kurie nieko nepirko 

Laikydamiesi šios taisyklės, „Facebook“ liepiame nešvaistyti pinigų žmonėms, kurie jau kažką nusipirko. Norėdami pridėti šią taisyklę, spustelėkite “Išskirti žmones” (angl. Exclude People) . Jei naudojate “įvykius” (angl. Events), galite pasirinkti “pirkimo įvykį” (angl. Purchase). Tačiau jei jų nenustatėte, naudodamiesi „Ačiū“ puslapiu (angl. Thank You page), galite lengvai išspręsti problemą. 

 

remarketing-7

 

 

Ačiū puslapis yra puslapis, į kurį klientas yra nukreiptas baigus pirkimą. Mūsų pavyzdyje ačiū puslapio URL yra /thank-you. Pas jus gali būti kitaip. Norėdami sužinoti savo puslapio URL, pamėginkite atlikti netikrą pirkimą ir kai atsidursite paskutiniame puslapyje (po apsipirkimo), panaudokite to puslapio adresą. Kai žinosite savo Ačiū puslapio adresą, pridėkite jį kaip pasirinktinę auditorijos taisyklę. 

 

Kai nustatysite taisykles, įveskite auditorijos pavadinimą (šiame pavyzdyje vadinsime ją „Remarketing“) ir spustelėkite „sukurti auditoriją“ (angl. Create Audience). Dabar turime pakartotinės rinkodaros auditoriją. 

 

remarketing-8

 

 

6 veiksmas: pradėkite naudoti pakartotinės rinkodaros auditoriją 

Pakartotinės rinkodaros kampanijas kuriame taip pat, kaip ir bet kurią kitą reklamą. Vienintelis skirtumas yra tas, kad skiltyje „Auditorija“ pasirenkame mūsų sukurtą individualią pakartotinės rinkodaros auditoriją. 

 

remarketing-9

 

Viskas! Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip sukurti „Facebook“ reklaminę kampaniją, skaitykite „Pirmosios Facebook reklamos kūrimas“ ir „Puikios reklamos anatomija“.