Kaip sukurti savo pirmąją Facebook reklamą

2020-06-08
kurdamas-savo-pirmąjį-facebook-add

Facebook yra puikus būdas pasiekti jūsų potencialius ir esamus klientus. Tai dažnai kainuos mažiau nei dauguma kitų rinkodarinių kanalų ir yra puiki vieta pradėti savo internetinę reklamos kelionę. Su paprasta ir intuityvia vartotojo paskyra, Facebook yra viena iš patogiausių reklamos platformų. Taigi, pradėkime.

 

Ko jums reikės norint reklamuotis Facebook platformoje 

Norint reklamuotis Facebook platformoje, pirmiausia turite susikurti Facebook puslapį savo verslui. Jums taip pat reikės pridėti apmokėjimo būdą bei „Facebook Pixel“ (sekimo kodą) į jūsų svetainę ar programėlę. Jei jau tai padarėte, galite praleisti šią dalį ir pereiti prie „Pirmosios reklamos kūrimas“. Kitu atveju, štai ko jums reikės: 

Pirmas žingsnis: sukurkite Facebook puslapį savo verslui 

Jei norite rodyti Facebook skelbimus, jums reikės verslo puslapio. Išsamias instrukcijas kaip tai padaryti ir papildomus patarimus galite rasti „Kaip sukurti Facebook puslapį jūsų verslui“ įraše. 

kaip-sukurti-Facebook-puslapį-jūsų-verslui

 

Antras žingsnis: pridėkite mokėjimo būdą prie savo įmonės paskyros 

Norint sumokėti už jūsų rodomą reklamą, turite prie savo verslo paskyros pridėti mokėjimo kortelę. Spustelėkite išskleidžiamąją rodyklę, esančią puslapio viršuje, dešinėje, ir pasirinkite „Tvarkyti skelbimus“ (Manage ads). 

pridėkite-mokėjimo-būdą-prie-savo-įmonės-paskyros

Tai nuves jus į „Facebook Ads Manager“, kur turėsite: 

 1. Pasirinkti išskleidžiamąjį meniu, esantį viršutiniame kairiajame puslapio kampe (1) 

 2. Pasirinkite Skelbimo paskyros nustatymai (Ad Account Settings) (2) 

 3. Pasirinkite skirtuką „Mokėjimo nustatymai“ (Payment Settings) 

 4. Spustelėkite Pridėti mokėjimo metodą (Add Payment Method) (3) 

Facebook-Ads-Manager

Trečias žingsnis: pridėkite „Facebook Pixel“ (pasirinktinai) 

„Facebook Pixel“ yra nedidelis sekimo kodas, kurį įdedate į savo svetainę ar programėlę. Šis žingsnis nėra būtinas norint reklamuotis, tačiau be jo negalėsite naudotis geriausiais Facebook siūlomais reklamavimosi įrankiais - panašių auditorijų kūrimas ir automatinės reklamos pardavimams ir kitoms konversijoms. Trumpai tariant, “Facebook Pixel” padeda surasti žmones, kurie yra panašūs į jūsų dabartinius klientus. 

Facebook-Pixel

 

Kaip pridėti “Facebook Pixel”: 

1. Dar kartą spustelėkite išskleidžiamąjį meniu, esantį viršutiniame kairiajame puslapio kampe (1) 

2. Pasirinkite Įvykių tvarkyklė (Event Manager) (2) 

3. Suraskite „Facebook Pixel“ ir spustelėkite „Pradėti“ (Get Started) 

4. Nurodykite vaizdo elemento pavadinimą ir įveskite savo svetainę 

5. Integracija 

 

Facebook-Pixel-1

Integracija reiškia, kad turite paimti mažą kodo fragmentą ir pridėti jį prie savo svetainės kodo prieš pat užadaromajį </head>. Jei šitas sakinys jums nieko nesako, turite dar du būdus kaip tai padaryti – integruoti per Facebook partnerį arba paprašyti jūsų svetainę kūrusio žmogaus ar įmonės. 

Facebook-Pixel

Partnerių integracija yra automatizuotas procesas ir tam nereikia jokių techninių žinių. Facebook yra integruota su daugeliu šiuolaikinių platformų, tačiau jei jūsų svetainė nesinaudoja nei viena iš jų, tuomet jums gali tekti susisiekti su ją kūrusiu žmogum ar įmone. 

Atlikus šiuos žingsnius, mes galime sukurti savo pirmąją Facebook reklamą.

 

Pirmosios Facebook reklamos kūrimas 

1. Nueikite į įmonės Facebook puslapį ir spustelėkite „Reklamuoti“ (Promote) 

 
pirmosios-Facebook-reklamos-kūrimas

2. Pasirinkite reklamos tikslą 

pirmosios-Facebook-reklamos-kūrimas-1

 

  

Facebook tikslas (ir jūsų taip pat!) yra parodyti reklamą tinkamam asmeniui ir tinkamu laiku. Reklamos tikslai yra svarbūs, nes jie nurodo Facebook, kokio tipo žmogaus ar kokio elgesio jūs ieškote: 

Gaukite daugiau pardavimų (Get more website purchases) 

Šis tikslas nurodo Facebook ieškoti žmonių, kurie yra panašūs į jūsų dabartinius klientus, kurie jau ką nors nusipirko. 

Reklamuokite savo Facebook puslapį (Promote your page) 

Šis tikslas nurodo Facebook ieškoti žmonių, kurie rodo susidomėjimą ir kurie seka puslapius, panašius į jūsų. 

Reklamuokite vietinį verslą (Promote your business locally) 

Šis tikslas nurodo Facebook ieškoti žmonių, gyvenančių ar dirbančių arti jūsų verslo. Šis tikslas yra tinkamiausias įmonėms, kurios turi fizinę vietą (parduotuvę, grožio saloną, odontologijos klinika ir tt.), į kurią nori pritraukti daugiau lankytojų. 

Gaukite daugiau svetainės lankytojų (Get more website visitors) 

Šis tikslas nurodo Facebook ieškoti žmonių, kurie labiau linkę spustelėti ant jūsų reklamos ir apsilankyti jūsų svetainėje. Šis tikslas dažnai yra geriausias pirmasis žingsnis daugumai el. prekybos įmonių, kurios dar neturi reikiamų pardavimo duomenų (kurią renka Facebook Pixel), kad galėtų naudoti Konversija (pardavimų) tikslą. 

Gaukite daugiau potencialių klientų (Get more leads) 

Šis tikslas nurodo Facebook ieškoti žmonių, kurie labiau linkę užpildyti paraiškos formas ar prenumeruoti naujienlaiškį. Atminkite, kad Facebook ieško žmonių, kurie užpildys formą, o ne žmonių, kurie bus vertingi klientai. 

Jei norite padidinti pardavimą internetu - pasirinkite “Gaukite daugiau pardavimų” (jei turite aktyvų Facebook Pixel) arba „Gaukite daugiau svetainės lankytojų“. Jei reklamuojate kirpyklą ar kitokį vietinį verslą, pasirinkite „Reklamuokite vietinį verslą“. 

Reklamos tikslai reikalauja šiek tiek eksperimentavimo. Kartais vienas veikia geriau nei kitas be jokio rimto pagrindo ar paaiškinimo. Bandymas nuspėti žmogaus elgesį - sunkus tikslas net Facebook. Bet per pastaruosius metus Facebook gebėjimas surasti tinkamus žmonės stipriai patobulėjo, todėl jei nesate tikri dėl savo auditorijos ir nenorite švaistyti per daug pinigų, rinkitės Facebook rekomenduojamus tikslus. 

 

3. Auditorija 

Pasirenkant reklamos tikslą, jūs padedate Facebook suprasti, ką jūs bandote padaryti ir kaip jis turėtų optimizuoti jūsų skelbimus. Tačiau neturint didelių biudžetų, kurie leistų pačiam Facebook mėginti atrasti tinkamiausią auditoriją, jums teks šiek tiek jam padėti. Tai galite padaryti apibūdinant savo auditoriją. 

Ar visi žmonės domisi tuo, ką parduodate? Greičiausiai ne. Facebook yra didžiulis ir bandymas parodyti savo reklamą visiems yra puikus būdas iššvaistyti daug pinigų. Norint to išvengti, jums teks tiksliau apibūdinti savo auditoriją. Ar žinote savo idealaus kliento tipą (lytis, amžius, vieta, pomėgiai)? Jei taip, Facebook auditorijos apibūdinimas leidžia susiaurinti auditoriją, kad galėtumėte rodyti savo skelbimą tik tiems žmonėms, kurie gali būti jums svarbūs. 

Kaip apibūdinti savo auditoriją: 

Slinkite žemyn iki auditorijos skyriaus ir pasirinkite „People you choose through targeting“ ir spustelėkite Redaguoti (1). 

auditorija

 

 

  

Pagalvokite apie savo idealų klientą ir pagal tai, pasirinkite amžių, lytį, kalbą ir gyvenamąją vietą. Norėdami sužinoti daugiau apie auditorijos apibrėžimą ir pirkėjo personos kūrimą, perskaitykite mūsų „Kas yra pirkėjo persona“ straipsnį. 

 Facebook netgi leidžia pasirinkti auditorijos tipą, kuriam nenorite, jog būtų rodoma jūsų reklama. Tai gali padėti sumažinti išlaidas, kurias patirtumėte rodydami reklamą tiems žmonėms, kurie tikrai iš jūsų nepirks. Vis dėlto, kai tik pradedate savo Facebook reklamos kelionę, geriau nepersistengti su auditorijos segmentavimu. Per plati auditorija yra geriau nei per siaura. 

 

auditorija-1

4. Trukmė ir biudžetas 

Kiek laiko norite rodyti savo reklamą ir kiek norite išleisti priklausys nuo jūsų. Pasinaudokite Facebook rodomais prognozuojamais rezultatais (estimated results), ir pagal tai nuspręskite, kokio dydžio biudžetą naudoti. Kuo daugiau išleisite, tuo daugiau rezultatų (ir greitesnių) galite tikėtis. Žinoma, tai priklauso nuo jūsų siekiamų rezultatų.  

Apsilankymas svetainėje kainuos mažiau nei registracija į naujienlaiškį, o tai kainuos mažiau nei produkto pardavimas. Kai tikslai tampa sudėtingesni (lankantis svetainėje < pardavimas), jie brangsta. Pagalvokite, kiek paprastai jums kainuoja parduoti savo produktą, ir pritaikykite panašią logiką savo Facebook skelbimų biudžete (bent jau pradžioje).  

Tačiau atminkite, kad visada galite padidinti savo biudžetą, pastebėję, kad jūsų rodomas skelbimas veikia. 

 

trukmė-ir-biudžetas

  

5. Skelbimas 

Atlikus visus šiuos žingsnius, jums belieka įkelti tinkamus vizualus ir veiksmą skatinantį tekstą. Norite sužinoti daugiau apie tai kaip sukurti gerą reklamą? Peržiūrėkite straipsnį - „Geros reklamos sudedamosios dalys“.