Atnaujinta 2020-08-27
Sukurta 2020-12-07

Kaip sukurti Facebook verslo puslapį

Facebook, dėl savo didelės vartotojų bazės ir puikių reklamos įrankių, tapo vienu svarbiausių kanalų, padedančiu įmonėms rasti ir pritraukti naujus klientus. Facebook gali būti naudojamas įvairiausiai būdais, tačiau pirmasis žingsnis visada yra tas pats – mums reikia susikurti verslo puslapį. Vienas iš pagrindinių verslo puslapio pranašumų yra galimybė naudotis Facebook reklama, kuri yra tapus neatsiejama daugelio įmonių rinkodaros dalis. Sukurti Facebook verslo puslapį labai paprasta: 

1. Nueikite į facebook.com/pages/create 

Arba atidarykite Facebook, spustelėkite „Sukurti“ (1) (angl. Create) ir išskleidžiamajame meniu pasirinkite „Puslapis“ (2) (angl. Page). 

 

facebook-1

 

2. Įveskite savo verslo / prekės pavadinimą (1) ir pasirinkite savo pramonės šaką. (2) 

 

facebook-2

 

3. Pridėkite įmonės adresą 

Atsižvelgiant į jūsų verslo tipą (pavyzdžiui, grožio salonas), jums gali reikėti pridėti savo įmonės adresą. 

 

facebook-3

 

4. Pridėkite verslo profilio nuotrauką 

facebook-4

Profilio nuotraukos dydis 

Mes visi žinome kaip atrodo profilio nuotrauka. Profilio nuotraukos dydis turėtų būti bent 180x180 pikselių. Taip pat atminkite, kad Facebook jūsų paveikslėlį apkarpys į apvalią formą reklamose ir įrašuose. 

 

5. Pridėkite viršelio nuotrauką 

facebook-5

 

Kaip ir profilio nuotrauka, viršelio paveikslėlis yra būtinas norint turėti reprezentatyvų Facebook verslo puslapį. Tačiau, priešingai nei profilio nuotrauka, viršelio paveikslėlis neturi būti statinis. Jis gali būti naudojamas reklamuojant produktus ar artėjantį seminarą. Viršelio paveikslėlis yra pirmas dalykas, kurį pamatys jūsų puslapyje apsilankę žmonės, todėl atkreipkite jų dėmesį.

 

facebook-6

 

Paprasčiausias būdas sukurti viršelį yra naudojant nemokamą internetinį įrankį „Canva“. Juo naudotis labai paprasta ir aukščiau matomas paveikslėlis buvo sukurtas vos per minutę! Jie jau turi reikiamus matmenis ir šablonus viršelių atvaizdams ir kitiems Facebook vaizdams kurti. Jei neturite jokios kitos redagavimo programos ar nežinote, kaip ja naudotis, tada „Canva“ gali būti neįkainojamas įrankis kuriant reklamas ir įrašus ateityje. 

 

Viršelio dydis 

Ne visiems reikia įmantraus viršelio ir galbūt jau jau turite jam tinkamą nuotrauką. Facebook apkarpys jūsų atvaizdą iki 820x312 pikselių (2,628: 1 aspektas) staliniams kompiuteriams ir iki 640x360 pikselių (1,882: 1 aspektas) išmaniesiems telefonams. Tai reiškia, kad svarbia informacija turėtų būti raudoname langelyje, kaip parodyta žemiau esančiame paveikslėlyje. 

 

facebook-6-1

 

6. Pridėkite reikiamą papildomą informaciją 

Sveikiname, jūs sukūrėte puslapį! Dabar metas jį šiek tiek papildyti „Apie“ (angl. About) skiltį su jūsų verslo informaciją. „Apie“ galite rasti kairėje pusėje po profilio nuotrauka ir virš mygtuko „Reklamuoti“ (gali reikėti spustelėti „Žiūrėti daugiau“). 
 

facebook-7

 

facebook-8

 

Tinkamai užpildyta informacija gali padidinti klientų pasitikėjimą jūsų verslu. Jei kuriate restorano puslapį, jūs galite pridėti savo meniu (4), įkeldami jo nuotrauką arba pdf. 

Skyriuje „Bendra“ (1) (angl. General) turite galimybę sukurti „@jusuverslopavadinimas“, kad žmonėms būtų lengviau susirasti jūsų verslą. Mūsų atveju tai gali būti @pavyzdys (angl. @example). 

Jei norite suteikti puslapyje apsilankiusiems žmonėms daugiau informacijos apie jūsų verslą ir jo istoriją, naudokitės „Istorija“ (5) (angl. Story) skyriumi. Padarykite savo verslo istoriją patrauklesnę pridėdami jai tinkančią nuotrauką. 

 

7. Pridėkite mygtuką 

Paskutinis svarbus Facebook puslapio kūrimo žingsnis yra mygtuko, kuris paskatins žmones atlikti tam tikrus veiksmus, sukūrimas. 

 

facebook-9

 

Tai gali būti produkto peržiūra, susisiekimas su jumis ir pan. Facebook suteikia mums nemažai pasirinkimo, tačiau šiuo metu vis dar nėra galimybės pridėti lietuvišką mygtuką. Norėdami sukurti jūsų verslo puslapio mygtuką, spustelėkite „Pridėti mygtuką“ (1) (angl. Add a button“ ir pasirinkite jo tikslą. 

 

facebook-10

 

Yra 5 pagrindiniai tikslai su papildomais mažesniais tikslais. Kiekvieną kartą pasirinkdami naują tikslą, viršutinėje dešinėje dalyje galite pamatyti kaip jūsų mygtukas atrodys (1). Kalbant apie tikslus, štai jų apžvalga: 

 

a. Registruotis pas jus (2) (angl. Book with you) 

Šis tikslas sukuria mygtuką, kuris puikiai tinka grožio salonams, odontologų praktikoms ar bet kokioms kitoms įmonėms, kai susitikimams būtina registracija. 

 

b. Susisiekti su jumis (5) (angl. Contact you) 

Šis tikslas sukuria mygtuką, kurį žmonės gali naudoti norėdami susisiekti su jumis. El. paštu, telefonu, „Messenger“, ar tiesiog nuoroda į jūsų svetainę ar jos kontaktų formą. 

 

c. Sužinoti daugiau apie savo verslą (6) (angl.Learn more about your business) 

Turite įdomią verslo istoriją? Galite pridėti mygtuką, kuris nukreips žmones į jūsų įkeltą „Facebook“ vaizdo įrašą arba jūsų svetainę. 

 

d. Apsipirkti pas jus (7) (angl. Shop with you) 

Dažniausiai naudojamas mygtukas tarp visų el. prekybos įmonių. Susiekite savo mygtuką su kolekcija ar kokiu nors ypatingu pasiūlymu. 

 

e. Atsisiųsti jūsų programą arba žaisti jūsų žaidimą (8) (angl. Download your app or play your game) 

Mygtukas, nukreipiantis į kokią nors išorinę programą ar žaidimą. 

 

Esate pasirengę naudotis Facebook 

Dabar, kai turite Facebook puslapį savo verslui, galite pradėti naudotis visais privalumais, kurie padės jums pritraukti naujus klientus. Reikia įkvėpimo? Peržiūrėkite „Ką skelbti socialiniuose tinkluose“ ir „Kaip sukurti pirmąją Facebook reklamą“ įrašus!