Atnaujinta 2020-12-15
Sukurta 2020-12-15

Kaip pasirinkti geriausią socialinį tinklą jūsų verslui

Socialiniai tinklai yra puiki vieta susirasti naujų klientų ir padidinti dabartinių klientų lojalumą. Tačiau socialiniai tinklai toli gražu nėra vienodi, o rinktis tikrai yra iš ko. 

Ne visos socialinių tinklų platformos yra vienodos ir dauguma jų turi tam tikras unikalias charakteristikas. Pradedantiesiems gali kilti pagunda naudotis jais visais. Tačiau produktyvesnis ir efektyvesnis sprendimas yra pradėti nuo vienos ir jūsų verslui labiausiai tinkamos platformos. 

Pradėkite nuo vieno socialinio tinklo 

Nenuvertinkite darbo ir laiko kiekio, kuris yra reikalingas norint sėkmingai valdyti verslo socialinę paskyrą. Be turinio planavimo ir kūrimo, mes taip pat turime dalyvauti diskusijose, atsakyti į klausimus ir ieškoti kitų būdų bendrauti su savo auditorija. Visa tai gali greitai susidėti į pilno etato darbo vietą. 

Pradėdami rekomenduojame pasirinkti ir sutelkti dėmesį į vieną socialinį tinklą. Viena gerai valdoma socialinė verslo paskyra yra verta daug daugiau nei galybė mažai prižiūrimų. 

Jei matysime, jog mūsų valdoma socialinė paskyra įgauna pagreitį, galėsime pabandyti išplėsti savo pasiekiamumą per kitas socialines platformas. Tačiau mums vis dar reikia atsakyti vieną paprastą klausimą – nuo kurio socialinio tinklo mums vertėtų pradėti? 

 

Socialinių platformų skirtumai 

„Socialinis tinklai“ yra pavadinimas, kuris apjungia daugybę skirtingų platformų, tačiau tai nereiškia, jog jos yra tokios pat ar net panašios. Visi jie šiek tiek skiriasi vienas nuo kito. Šie skirtumai lemia, kokie žmonės (demografija) naudojasi tomis platformomis ir tuo pačiu, kokios įmonės turėtų jomis naudotis. 

Žemiau galite rasti populiariausių socialinių tinklų sąrašą ir jų privalumus ir skirtumus. 

 

social_media

 

 

„Facebook“

Neabejotinas socialinių tinklų karalius. „Facebook“ pradėjo nuo to, jog padėjo draugams ir šeimoms lengviau palaikyti ryšį, tačiau šiandieninis “Facebook” yra kur kas daugiau. Žmonės naudoja „Facebook“ įvairiems tikslams: naujienoms, įžymių žmonių sekimui, dalyvavimui grupėse ir dar kur kas daugiau. 

Net sulaukus 16-to gimtadienio, „Facebook“ išlieka didžiausia socialinė platforma visame pasaulyje. Visgi, jaunimui vis labiau pereinant į kitus socialinius tinklus, “Facebook” demografijos amžiaus vidurkis po truputi auga. Jeigu auditorija, kurią norite pasiekti, yra labai jauna, galbūt “Facebook” nėra pati geriausia platforma pradėti savo socialinių tinklų kelionę. Tačiau dėl savo didžiulės 2 milijardų vartotojų bazės, “Facebook” turi patį plačiausią demografijų pasirinkimą iš visų esamų socialinių tinklų. 

Didžiulė vartotojų bazė yra beprasmiška, jei niekaip negalima pasiekti reikiamų žmonių. Laimei, „Facebook“ turi vieną iš geriausių reklamų platformų pasaulyje. Jei norite sužinoti daugiau apie „Facebook“ skelbimus, peržiūrėkite mūsų įrašą „Pirmojo„ Facebook “skelbimo kūrimas“.

 

„Instagram“ 

Įvaikintas jaunesnysis „Facebook“ brolis. „Instagram“ skirta įtraukiantiems vaizdams (paveikslėliams, vaizdo įrašams), kurie linksmina arba pasakoja didesnės apimties istoriją. Palyginti su „Facebook“, „Instagram“ demografija yra jaunesnė ir didžioji dalis nuomonių formuotojų „influencerių“ rinkodaros vyksta būtent ten. 

Jei norite būti sėkmingi „Instagram“ platformoje, jūs ir ūsų verslas turėtų būti vizualiai orientuoti Tai nėra būtina, tačiau dalyvavimas vaizdinėje platformoje tampa daug lengvesnis, jei jūsų paduodami produktai yra vizualiai patrauklūs. Dėl šios priežasties „Instagram“ vis dar yra svarbiausia socialine platforma mados prekių ženklams. 

Jei nuspręsite naudoti „Instagram“, galvokite apie šia platformą kaip apie tam tikrų akimirkų saugyklą (kaip foto albumas). Turėtumėte turėti tam tikrą įvaizdį, kuri atitiktų jūsų prekės ženklą ir auditoriją, kurios dėmesį bandote patraukti.

 

„Twitter“ 

Trumpai, aiškiai ir šmaikščiai - taip turėtumėte bendrauti „Twitter“. Šioje platformoje vyrauja greitas tempas ir ji reikalauja būti daug aktyvesniu nei daugumoje kitų platformų. Kita vertus, naudojant žymas su grotelėmis, “Twitter” gali suteikti didelį pasiekiamumą, o neformalus ir lengvas bendravimas padaro “Twitter” viena “socialiausių” socialinių platformų.

 

„Pinterest“ 

Dar viena vaizdinė platforma. Tačiau, skirtingai nei „Instagram“, ji nėra tokia sociali ir, lyginant su “Instagram”, yra daug mažiau orientuota į istorijų pasakojimą. „Pinterest“ yra neoficialus infografikų ir kitų vaizdinių instrukcijų ir patarimų namai. Žmonės ateina į „Pinterest“ pasisemti idėjų – kaip įrengti miegamąjį, idėjos virtuvei, Helovino kostiumų idėjų ir visko kitko apie ką tik galite pagalvoti. Visos šios idėjos, kaip paveikslėlis ar vaizdo įrašas, pridedamos (prisegamos) prie lentų, kuriose nagrinėjama ta tema.

 

“Linkedin” 

Galvokite apie „LinkedIn“ kaip apie „Facebook“, tik verslui. Tai profesionalų tinklas, kuriame žmonės kalba apie darbą ir viską, kas susiję su profesiniu tobulėjimu. Tai puiki vieta B2B sektoriaus verslams, kurie nori padidinti savo žinomumą ir pritraukti daugiau potencialių klientų.