Atnaujinta 2020-05-12
Sukurta 2020-05-12

3 strategijos padėsiančios skatinti pakartotinus pardavimus

Tyrimai rodo, kad pritraukti naują klientą jums gali kainuoti apie 5–25 kartus daugiau nei pakartotinai parduoti jau esamiems. Be to, buvo įrodyta, kad esami klientai išleidžia 67% daugiau pinigų nei nauji. Akivaizdu, jog klientų lojalumas atsiperka. Todėl svarbu turėti tvirtą klientų išsaugojimo strategiją ir vieną pardavimą paversti keliais.

Klientų išsaugojimas – kas tai? 

Klientų išsaugojimas reiškia įmonės sugebėjimą išlaikyti esamus klientus ir jiems pakartotinai kažką parduoti per tam tikrą laiko tarpą. Klientų išsaugojimo strategiją sudaro veiksmai ir veikla, kurių imasi verslas, siekdamas padidinti grįžtančių klientų skaičių ir padidinti kiekvieno esamo kliento pelningumą. Trumpai tariant, klientų išlaikymo strategijos leidžia paversti vienkartinius apsipirkimus į lojalius klientus. 
  
Kada daugiausia dėmesio skirti klientų išlaikymui? 

Yra įvairių požiūrių, tačiau mes siūlytume tai padaryti nedelsiant. Net jei ką tik pardavėte savo pirmąjį kavos puodelį savo naujojoje kavinėje, stenkitės, kad kiekvienas naujas klientas norėtų sugrįžtų. Pasiūlykite lojalumo kortelę, kuri paskatintų jį sugrįžti. Jei interneto svetainėje nerenkate el. laiškų, prarandate būdą toliau su jais komunikuoti. Kad ir kokia taktika tai būtų, galutiniame rezultate, jos dažniausiai kainuoja mažiau nei naujo kliento pritraukimas. 


  
Pažvelkite į 3 strategijas, kurios padės padidinti savo klientų lojalumą 

Tobulinkite klientų aptarnavimą 

Klientas ne visada teisus, tačiau malonus ir paslaugus bendravimas neabejotinai padeda juos išlaikyti. Įsitikinkite, kad visi jūsų darbuotojai tai supranta ir turi reikiamus klientų aptarnavimo apmokymus ir priemones. 

Suteikdami gerą klientų aptarnavimą, padidinate galimybę kliento klausimą paversti į pardavimą arba skundą į teigiamą atsiliepimą. Nesvarbu, ar klientas ateina į jūsų svetainę, siunčia el. laišką ar susisiekia su jumis per socialinę žiniasklaidą, įsitikinkite, kad į jo klausimus ar nusiskundimus yra atsakyta greitai ir profesionaliai. Nėra nieko blogiau nei neatsakyti klausimai ar nepakelti skambučiai. 

Išsprendę skundą ar problemą, nepatenkintą klientą galite paversti ištikimu klientu. Taip pat didžiulę reikšmę turi jūsų klientų atsiliepimai, kurie padeda pagerinti jūsų produktus / paslaugas ir bendrą apsipirkimo patirtį. 

Pradėkite klientų lojalumo programą

Lojalumo programos, kartais vadinamos klientų išsaugojimo programomis, yra efektyvus būdas padidinti pardavimus tarp esamų klientų. Jos motyvuoja pirkti dažniau ir taip uždirbti vertingų apdovanojimų ar nuolaidų. Tai yra naudingi mainai tiek jums, tiek jūsų klientams: jie įgyja daugiau vertės kiekvieną kartą pirkdami, o jūs, pakartotinų pardavimų.

Čia pateikiamos kelios dažniausiai naudojamos ir lengvai įgyvendinamos lojalumo programos idėjos:

  • Pasiūlykite nuolaidą kitam pirkiniui 
  • Siūlykite kreditą/taškus, kuriuos galima būtų panaudoti apsiperkant pas jus 
  • Dovanokite nemokamus produktus už atliktus didesnius užsakymus 
  • Siūlykite nemokamai išmėginti kitus produktus

 

Pasiūlykite lojalumo nuolaidą ar parduotuvių kreditus

Nuolaidos kainoms dažnai yra sunkus pasirinkimas įmonėms. Per dažnai ar per daug agresyviai naudojamos nuolaidos gali pasikeisti klientų požiūrį į jūsų produktus. Jie ir toliau tikėsis nuolaidų, dėl kurių daugelyje pramonės šakų verslai gali prarasti pajamas. Dirbant su mažomis maržomis ir pastoviai siūlydami nuolaidas, rizikuojate savo įmonės ateitimi. 

Žinoma, yra būdų sumažinti riziką ir padaryti nuolaidą unikaliu atlygiu, o ne standartine nuolaida. Išsiųsti nuolaidos kodą su pirmuoju pirkiniu - puiki pradžia. Tai įtikina klientus sugrįžti ir parodo, jog jūsų verslas rimtai žiūri į savo klientus ir yra pasiruošęs atlyginti jiems už jų lojalumą.

Taip pat galite išsiųsti nuolaidos kodą neaktyviems klientams. Tai puikus būdas priminti jiems apie jus ir jūsų siūlomus produktus. 

Eksperimentuokite siūlydami 10%-20% nuolaidą ar kreditus, kuriuos galima panaudoti įsigyjant prekes (pvz. 10 EUR bet kuriam pirkiniui). Tačiau prieš panaudodami tokias ar panašias skatinimo priemones, įsitikinkite, kad jūsų maržos tai leidžia. 

 

Palikite klientams malonumą plėtojant jūsų verslą

Pastovūs klientai yra didžiausias jūsų įmonės turtas. Žmonės, kurie jus, jūsų prekės ženklą, kuriems patinka jūsų paslaugos ar produktai, bus ne tik geriausias pajamų šaltinis, bet ir geriausi ambasadoriai.