Atnaujinta 2020-07-20
Sukurta 2020-07-20

Kaip tinkamai planuoti savo el. pašto rinkodaros strategiją

Tinkama el. pašto rinkodaros strategija padės jums ir jūsų komandai susikoncentruoti ties reikiamais darbais ir išlikti motyvuotiems ir atsakingiems. Tai reiškia, kad jums niekada nereikės švaistyti laiko galvojant kas ir kada turi būti atlikta ar išsiųsta. 

Jei jūs tik pradedate el. pašto rinkodarą ir jums reikia šiek tiek pagalbos startuojant su kampanijomis ir svarstote investuoti daugiau į savo strategiją, mes esame čia, kad padėtume jums finansuoti visas naujas iniciatyvas ar praplėsti ir padidinti senas. 

1. Užsirašykite svarbiausias datas jūsų verslui 

Su savo komanda, pagalvokite ir užrašykite jūsų verslui svarbias datas. Tokiu būdu turėsite aiškesnį tolimesnės komunikacijos vaizdą. Pradėkite nuo šių klausimų: 

  • Ar rengiate metinį vasaros išpardavimą? 
  • Ar vykdote kokius nors specialius renginius, per kuriuos reklamuojate savo verslą? 
  • Kokiu laikotarpiu jūsų produktai / paslaugos yra ypač paklausios? 

 

2. Ar pastebite spragų, kurias reiktų užpildyti?  

Jei pastebite, jog kai kuriais mėnesiais sumažėja darbo ir mažai kas vyksta, paieškokite švenčių, kurios galėtų tikti jūsų verslui ir jo komunikacijai. Net jei šventės nėra tiesiogiai susijusios su jūsų verslu, jūs vis tiek galite rasti būdą kaip tai komunikuoti savo el. pašto kampanijose. 

Iš anksto suplanavę, ką ir kada komunikuoti su savo potencialiais klientais ir sekėjais, padidinsite savo šansus pasiekti juos tada kai jie yra labiausiai nusiteikę pirkti iš jūsų. 

Planavimas yra būtinas norint pasiekti savo el. pašto rinkodaros tikslus - padidinti pajamas, pritraukti daugiau klientų ir puoselėti stipresnius ryšius su savo auditorija. 

 

3. Kokį turinį naudoti? 

Žinant kada vykdyti komunikaciją, metas nuspręsti kokį turinį vertėtų naudoti. Ar tai bus informacinio pobūdžio turinys? Galbūt pardavimus skatinantis turinys labiau tiktų? 

Kai siunčiate pardavimus skatinančius el. laiškus, visada nurodykite laikui jautrią informaciją ir skatinkite auditoriją imtis konkrečių veiksmų, pavyzdžiui, nusipirkti prekę su nuolaida, prisiregistruoti naujoje klasėje ar nusipirkti bilietus į artėjantį koncertą. Taip pat galite sukurti kampaniją, kuri susideda iš daugiau nei vieno el. laiško. Štai kaip tai galėtų atrodyti: 

  • Pranešimas (renginio / norimo veiksmo, siųsti likus 2 savaitėms) 
  • Priminimas (dalyvauti renginyje / atlikti veiksmą, siųsti likus 1 savaitei) 
  • Paskutinis šansas (dalyvauti renginyje / atlikti veiksmus, siųsti likus 1–2 dienoms) 

Informaciniai el. laiškai šiek tiek kitokie. Jie yra mažiau orientuoti į pardavimus ir daugiau nukreipti į santykių kūrimą teikiant vertingą informaciją. 

Į pardavimus orientuotos el. pašto kampanijos dažnai susilaukia daugiau paspaudimų. Kita vertus, informatyvūs el. laiškai suteikia daug vertingos informacijos apie jūsų auditorijos pomėgius. Ši informacija padės jums segmentuoti savo auditoriją į mažesnes grupes ir tokiu būdu pateikti tikslingesnes ir efektyvesnes žinutes, kurios padės sustiprint jūsų klientų lojalumą. 

 

Apjungiant viską kartu 

Iš pradžių, el. pašto rinkodara gali pasirodyti sudėtinga, tačiau pasinaudoję aukščiau esančiais patarimais, jūs turėsite veiksmingą ir lengvai įgyvendinamą planą. El. pašto rinkodara yra išties puikus būdas padidinti pajamas, pritraukti naujus klientus ir sustiprinti ryšius su esama auditorija! 

Nors ir turite planą, to dar negana. Jums taip pat reikia jį įgyvendinti. Trūksta papildomų rankų sėkmingai vykdyti šią ir kitas naujas iniciatyvas? Su paprastu ir greitu procesu, mes suteiksime verslo paskolą padėsiančia jums finansuoti šią ir bet kurią kitą verslo iniciatyvą.