3 būdai kaip socialiniai tinklai gali padėti jūsų verslui

2020-06-02
socialinė-žiniasklaida

Socialiniai tinklai yra svarbus rinkodaros kanalas daugeliui mažų ir vidutinių įmonių. Ir ne bereikalo. Socialinių tinklų rinkodara gali padėti įmonėms padidinti savo žinomumą, pigiau teikti klientų aptarnavymą, ir ne tik. Žemiau pateikiame 3 būdus, kaip socialiniai tinklai gali padėti jūsų verslui. 

 

Pasiekite naujus potencialius klientus 

Pasiekti naujus potencialius klientus ir padidinti pardavimus visada buvo iššūkis mažoms įmonėms, kurios negali sau leisti brangių rinkodaros kanalų, tokių kaip televizija. Tačiau atsiradus internetui ir paieškos sistemoms („Google“, „Yahoo“ ir „Bing“), viskas pradėjo keistis. Internetinės paieškos reklama ilgą laiką buvo modernios reklamos karalius, tačiau augant socialinių tinklų populiarumui, viskas vėl pasikeitė.  

Lyginant su kitais mokamos reklamos kanalais, rasti savo potencialius klientus socialiniuose tinkluose yra daug lengviau. Be standartinių demografinių išskirstymų, tokių kaip amžius, lytis, profesija ir pomėgiai, jūs galite susiaurinti klientų paieška dar labiau. Pavyzdžiui, galite rodyti savo dovanų kortelės reklamą tik žmonėms, kurie turi dragus su artėjančiais gimtadieniais. Panašiai galite pasirinkti, kad jūsų žaislų reklamą rodytų tik žmonėms su vaikais. Joks kitas rinkodaros kanalas negali konkuruoti su socialinių tinkle, ypač Facebook, tikslumu.

 

Paverskite potencialius klientus į mokius klientais 

Norint kažką parduoti, vienos reklamos Facebook socialiniame tinkle ne visados užtenka. Žinoma, žmogus turi žinoti apie jūsų siūlomą produktą ar paslaugą, tačiau galbūt jis taip pat nori skirti laiko  palyginimams ir apmąstymams. Taip pat, jie turėtų jumis pasitikėti. 

Dauguma sutiks, kad naivu galvoti, jog žmonėms užtenka vieno apsilankymo jūsų svetainėje, kad kažką nusipirktų. Impulsyvūs pirkiniai egzistuoja, tačiau tai retai veikianti ilgalaikė strategija. Laikas, reikalingas pardavimui įvykti, gali trukti dienas, mėnesius, o kartais ir metus, priklausomai nuo produkto tipo, dydžio ir pirkimo sudėtingumo. 

Tai vadinama pirkėjo/pardavimo kelione - pirkimas yra kelionė, kuri dažnai turi keliata sustojimo taškų. Kitaip sakant, pirkėjams reikia bent keletos apsilankymų iki kol jie priims glautini pirkimo sprendimą. Jei nežinote kiek laiko vidutiniškai užtrunka jūsų klientai įsigydami prekę (nuo to laiko, kai jie sužino jūsų verslą, iki pirmojo pirkimo), viena savaitė yra puikus pradinis taškas. 

Socialiniai tinklai yra puiki priemonė, padedanti įmonėms palengvinti šią pirkimo kelionę. Pavyzdžiui: 

Jūsų įmonė parduoda šunų maistą. Jūs sukūrėte „Facebook“ reklamą, kuris skirtas šunų savininkams. Šuns savininkas pamatė jūsų reklamą, tačiau nepirko, nes šiuo metu turi pakankamai šunų maisto ir dar nėra įsitikinę, ar verta pakeisti šiuo metu naudojamą šunų maistą. Bet jie pradėjo sekti jūsų puslapį, nes, jų manymu, jūsų puslapis pateikia gerų patarimų, kaip tinkamai rūpintis savo šuns sveikata. Kitą savaitę jiems pradėjo trūkti šunų maisto ir, pamatę naują Facebook įrašą jūsų puslapyje apie tai, kodėl jūsų šunų maistas yra geresnis, jie nusprendė jį išmėginti.

 

Atlikite rinkos ir konkurentų tyrimą 

Suprasti savo klientą yra sėkmingo verslo pagrindas. Socialinė žiniasklaida suteikia unikalią galimybę įmonėms būti tame pačiame „kambaryje“ su savo potencialiais klientais ir klausytis jų nuomonės. Naudokite socialinę mediją: 

  • Atraskite naujas tendencijas ir būdus, kaip patobulinti savo produktus 

Dalyvavimas ar tam tikrų grupių ar temų stebėjimas gali suteikti daugiau informacijos apie tai, kur link juda rinka. Pavyzdžiui, jūs parduodate šunų maistą ir sekate šunų entuziastų grupę. Pastebėjote, kad per pastarąsias kelias savaites vis daugiau žmonių pradėjo skelbti apie veganiškas šunų dietas. Jūs nusprendėte išmėginti šią idėją ir pagaminote mažą kiekį veganiško šuns maisto ir paskelbėte toje grupėje. Susilaukus didelio susidomėjimo ir išpardavus visa veganišką maistą, jūs nusprendėte jį padaryti pastoviu produktu jūsų kataloge. Pardavimai dar neaplenkė standartiško šunų ėdalo, tačiau palyginus su juo, pardavimai pastoviai kyla. Su pardavimais didėja ir konkurencija. Tačiau jūs buvote pirmas rinkoje ir spėjote užsiimti didžiausią jos dalį. 

  • Kalbėkite kaip jūsų klientas 

Tai kas mums atrodo yra svarbiausia produkto savybė, gali kartais visiškai skirtis nuo to, ką apie tai galvoja mūsų klientai. Klausykites jų pokalbių grupėse ir jų paliktų atsiliepimų. Išmokite kalbėti kaip jūsų klientas ir pradėkite naudoti tai savo komunikacijoje.